MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO INSTRUMENTAI. Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo instrumentai – klausimynai, kurie pritaikyti mokykloms, įgyvendinančioms bendrojo ugdymo programas, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykloms (teikėjams), ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančioms mokykloms.
Daugiau informacijos: 3. IKIMOKYKLINIO IR (AR) PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS VYKDANČIŲ MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAI
Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika:
Įsivertinimo klausimynai | .doc | MS Forms | |
Visuminis | Mokytojams, tėvams | Mokytojams, tėvams | Mokytojams, tėvams |
Ugdymo kokybė Kauno lopšelyje-darželyje „Vaivorykštė“– 2023
Ugdymo kokybė Kauno lopšelyje-darželyje „Vaivorykštė“ – 2022
- Ugdymo kokybė – tėvų (globėjų) anketinės apklausos rezultatai (priešmokyklinis).
- Ugdymo kokybė – tėvų (globėjų) anketinės apklausos rezultatai (lopšelis).
- Ugdymo kokybė – tėvų (globėjų) anketinės apklausos (ikimokyklinis) rezultatai.
- Interviu su vaiku.
Ugdymo kokybė Kauno lopšelyje-darželyje Vaivorykštė – 2021
- Tėvų (globėjų) tyrimo – anketinės apklausos rezultatai
- Vaikų tyrimas, siekiant ugdymo kokybės sampratos vaikų akimis.