Kodėl STEAM ugdymas yra toks populiarus?
„Atsakymas paprastas — tai kompleksiškas ugdymo būdas. STEAM filosofija žadina vaikų smalsumą, padeda kelti aktualius klausimus, ieškoti atsakymų, spręsti problemas, mokomieji dalykai tampa įdomesni ir lengviau suprantami, o eksperimentavimas su naujomis priemonėmis ugdo kūrybiškumą ir technologinį raštingumą.“ (Pagal „Ugdymo meistrai“)
Mokykimės gamtos mokslų, mokykimės pagal STEAM: https://mergeedu.com/
STEAM Lietuvos tinklo mokyklų sąrašas duomenys.ugdome.lt/
STEAM MOKYKLOS ŽENKLO PORTALAS www.stemschoollabel.eu/home
Plačiau apie STEAM mokyklą skaitykite: https://duomenys.ugdome.lt/?/tinklai/steam/med=38/680
https://www.smlpc.lt/lt/vaiku_sveikatos_stiprinimas/sveikata_stiprinanti_moykla/geroji_patirtis.html „VAIVORYKŠTĖ, VASAROS STEAM IR SVEIKATOS STIPRINIMO STOVYKLA „VAIVORYKŠTĖS VASARA – 2023“ (Kauno-ld-Vaivorykste.pdf (smlpc.lt)).
STEAM VEIKLOS:
STEAM veikla ikimokyklinio ugdymo grupėje „Mėnesėlis“. Ačiū, mokytojai Daliai už pristatymą.
STEAM veikla „Žiemos mandala“ lopšelio grupėje „Spindulys“. Ačiū, mokytojai Audronei už pristatymą.
„Žiemos raižiniai“, bendradarbiaujant lopšelio grupėms „Lietutis“ ir „Spindulys“. Ačiū, mokytojai Jurgitai už pristatymą.
Technologijos: Edukacinis robotas grupėje „Mėnesėlis“
no images were found
Inžinierija
no images were found

Eksperimentai
no images were found
Refleksoterapija/terapijano images were found
Gamtamokslinė veikla
no images were found
NŠA įgyvendinamo projekto ,,Inovacijos vaikų darželyje” (projekto kodas Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-01-0001) mokymų programos „Inovatyvus ikimokyklinis/priešmokyklinis ugdymas“, inicijuotas edukacinis, meninis projektas „RAKTO ISTORIJA“. Ačiū, mokytojai Jurgitai Stirbienei, Rasai Ratkevičienei, direktoriaus pavaduotojai ugdymui už iniciatyvą, visai įstaigos vaikų – tėvų – mokytojų bendruomenei už aktyvų dalyvavimą projekte!
- Grupės „Lašas“ (3-4 metų vaikai) STEAM veiklos
- EŽIUKAS
- RUDENS VORATINKLIS
- MANO STATINIAI
- RUDENĖLIO SPALVOS
- MOLIŪGAS
- VABALAI
- TROLEIBUSAS
- GATVĖS IR MAŠINOS
- LAPUOČIAI MEDŽIAI
- ŽAIDIMŲ KAMBARYS
- MENAS-DIZAINAS
- BALOS
- SPALVOTYRA
- IMPROVIZACINIS ŽAIDIMAS ,,FIGŪRĖLIŲ NAMELIAI“
- KŪRYBINĖ PAŽINTINĖ VEIKLA ,,TYRINĖJU IR KURIU“
- KŪRYBINĖ PROJEKTO AKCIJA – ,,PADOVANOKIM GERĄ NUOTAIKĄ IR ŠYPSENĄ“
- EDUKACINIO PROJEKTO „RAKTO ISTORIJA“ ,
- RUDENS MANDALA
Ačiū, mokytojoms Virginijai Šalčienei ir Joanai Tėvelytei už projektinės veiklos „RUDENS GĖLĖS“ įgyvendinimą priešmokyklinio ugdymo grupėje „Aušrinė“.
VAIKŲ ANIMACIJA „RUDENINĖS GĖLĖS“ (sukūrė Joana Tėvelytė, meninio ugdymo(dailė) mokytoja ir priešmokyklinio ugdymo grupės „Aušrinė“ ugdytiniai. „Vaikai dalyvauja visame procese: žaidžia „stop žaidimą” lipdymo, piešimo metu, stumdo darbelius, deda papildomas detales ir vis prašo parodyti, kaip gavosi… filmas, klausia kiek kadrų jau yra. Entuziastingai dalyvauja įgarsinime, sukuriant daug filmo variantų. Visiškai sąmoningas dalyvavimas animacijos filmo kūrime – žaidime“, pasakoja Joana T.
VAIKŲ KŪRYBOS DARBŲ PARODA „RUDENINIS MEDIS“
no images were found
Kūrybiniai vaikų darbai „Šuo ir gėlės“
no images were found
Šitake grybai auga grupėse „Saulutė“ ir „Vėjūnė“
no images were found
no images were found
no images were found