Informacija lengvai suprantama kalba

KVIEČIAME SUSIPAŽINTI SU KAUNO LOPŠELIU-DARŽELIU „VAIVORYKŠTĖ“

KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS „VAIVORYKŠTĖ“ yra ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 1,5 metų iki (6) 7 metų.

KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „VAIVORYKŠTĖ“ VADOVAS

Direktorė Silvija Sipavičienė.

TEIKIAMOS ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS

Vaikams su kalbos ir komunikacijos bei raidos sutrikimais teikiama logopedo, specialiojo pedagogo pagalba.

Vaikų psichine sveikata rūpinasi ir pagalbą teikia psichologas.

Socialiniais klausimais rūpinasi socialinis pedagogas.

MOKOMOJI KALBA

Kauno lopšelyje-darželyje „Vaivorykštė“ mokomoji kalba yra lietuvių.

MŪSŲ ADRESAS

Geležinio Vilko g. 9 , LT-49274 Kaunas

DARBO LAIKAS

Administracijos darbo laikas yra nuo 7.00 val. iki 17.30 val.

Grupių darbo laikas yra nuo 7.00 val. iki 17.30 val.

Prailgintos grupės darbo laikas nuo 7.00 val. iki 19.00 val.

SU MUMIS SUSISIEKTI GALITE:

Skambindami telefono numeriu +370 313684

Rašydami elektroninį laišką darzelis@vaivorykste.kaunas.lm.lt

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

Iliustracijų šaltiniai:

Skip to content